Leapsaa :D

  • Heh, am gasit leapsa asta la Halatel :D
  • si mi s-a parut destul de faina.
  • O dau mai departe oricui. :)
  • I.Ia cartea cea mai aproape de tine,deschide la pagina 18, si găseşte rândul 4.
  • "...urmarindu-l cu rautate. Ceea ce nu simti fu o alta privire melancolica aplecata
  • asupra lui..."
  • II.Intide-ti braţul stâng pe spate cât de mult poţi. Ce atingi?
  • ...o agenda veche.
  • III.Care a fost ultima emisiune pe care ai vazut-o la TV?
  • ...ihh :-?? nu mai stiu.
  • IV. Fara sa te uiti la ceas, spune ce ora este.
  • ...15:15.
  • V. Acum uita-te la ceas, ce ora e?
  • ...15:24.
  • VI. Cand ai facut ultimul pas afara? Ce faceai?
  • ...cand m-am trezit. m-am proptit in usa de la intrare si ma uitam la marul pe care
  • tocmai l-a taiat tata. :(
  • VII. Inainte sa incepi chestionarul acesta, ce ai facut?
  • ...am citit blog-uri.
  • VIII. Ce porti acum?
  • ... tricou roz si blugi.
  • IX..Ai visat noaptea trecuta?
  • ...da. dar nu iti spun ce. :))
  • X. Cand ai ras ultima data?
  • ...azi.
  • XI.Ce e pe peretii camerei in care te afli?
  • ...tablouri. :x
  • XII.Care e ultimul film pe care l-ai vazut?
  • ...Defiance. [foarte fain. il recomand.]
  • XIII.Daca ai deveni multi-milionar peste noapte ce ai face cu banii?
  • ...ihmm...cred ca as da parintilor mei jumatate, iar restul i-as dona.
  • XIV.La ce te gandesti acum?
  • ...la leapsa asta.
  • XV.Daca ti-ai pune o dorinta, si stii ca se va indeplini care ar fi aceea?
  • ...sa reusesc sa imi cumpar un aparat foto bun :D
  • XVI.Imagineaza-ti ca primul tau copil este o fata, cum ai vrea sa o cheme?
  • ...pff... Diana, Bianca, Isabela, Alia, Raluca sau Mihaela. :D
  • XVII.Imagineaza-ti ca primul tau copil va fi un baiat, cum ai vrea sa il cheme?
  • ...Darius, Bogdan, Mihai, Tiberius... si ar mai fi.
  • XVIII.Gata, asta a fost tot. Mai vrei?
  • ...Da. :))

3 comentarii: