Leapsaaaa :)))

  1. Sunt... cam dusa cu pluta.
  2. As vrea... un aparat foto bun de la Canon :D
  3. Pastrez... tot felul de maruntisuri intr-un cufar de lemn.
  4. Mi-as dori... sa intru la facultate unde vreau eu.
  5. Nu-mi place... sa fac ce mi se spune.
  6. Ma tem de... faptul ca oricand as putea pierde pe cineva drag.
  7. Aud... voci cand am depresie. :))
  8. Imi pare rau... pentru greselile pe care le-am facut.
  9. Imi place... sa ii stiu pe ceilalti fericiti.
  10. Nu sunt... aceea care as fi vrut sa fiu.
  11. Cant... oriunde si oricand.
  12. Niciodata... nu am facut bungee jumping. [vreau sa fac :D]
  13. Rar... mananc ce nu imi place.
  14. Plang... mult.
  15. Nu sunt... mereu simpatica.
  16. Urasc... minciuna si ipocrizia.
  17. Sunt confuza... mai tot timpul.
  18. Am nevoie... de oameni langa mine.
  19. Ar trebui... sa fiu mai intelegatoare si mai apropiata de parintii mei.
  20. As putea... sa ma las de fumat, dar nu vreau. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu